17-05-2010, 11:04 AM
Mukkus Wrote:Ook de 4e wedstrijd gewonnen, ditmaal een zuinige 2-0 (met pic) tegen een team dat een aantal weken geleden een herstart gemaakt heeft. En door deze overwinning gaat VF fier aan de leiding in divisie II.4.
Naaste concurrent snottebel (degradant uit de ere) speelde thuis 1-1 (ruim 100 Hatstats verschil en toch gelijkspelen) tegen een ander team dat ook een herstart gemaakt heeft. Dat 'halve botteam' tref ik volgende week.
Daarna volgen 4 wedstrijden tegen de 2 sterkste teams uit deze divisie: Snottebel en Babylon. Mocht ik daar goed doorheen komen, dan mag ik langzaam gaan dromen van de Eredivisie.....
Het is een beetje als de Tour: Parijs is nog ver weg en de Alpen en de Pyreneën komen nog....
maar wel al 4 dagen in het geel

Ikzelf heb de nr. 2 uit met PIC met 3-0 gewonnen... volgende week tegen een team met hele verschillende hatstats en bovenal een ijzersterke verdediging... nog even kijken hoe ik daar doorheen ga prikken

[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]