11-10-2004, 12:31 PM
Mac Wrote:ik had tijdje geleden het wedstrijdschema toch hier gepost? moest trouwens gisteravond al bekend zijn volgens mij maar raar genoeg nog niet gebeurd.
Ik weet idd wel een beetje hoe dat schema eruit ziet, maar wil gewoon even kijken wanneer ik mn 2 geblesseerden kan inzetten. Niet onbelangrijk omdat ik dit moment maar 1 spits kan opstellen. Ben benieuwd wanneer dat schema erop komt te staan, misschien na de leeftijdsupdat.
@Box --> Ze zijn idd nog bezig met updaten. De oudere spelers zijn bij mij al gedaan, alleen die jonkies hebben geen zin om ouder te worden. Je zou toch verwachten dat dit andersom zou zijn, gezien het feit wat zn jochie van 17 op zn 18e allemaal mag...

Heb btw ook een sponsordaling gehad, maar dat viel wel mee eigenlijk. Ging ongeveer 15k achteruit en zit nu op bijna 65k. Tel daarbij de inkomsten op die ik krijg door de verkoop van mn oud-speler mey matig vleugel en matig verdedigen en ik ben binnen!!
P.S. iemand geinteresseerd in de bondscoachverkiezingen en al enig idee op wie hij gaat stemmen?