15-11-2005, 11:24 PM
Bakke Wrote:Aangezien Shahar en Alencar geblesseerd zijn (respectievelijk 3 en 4 weken), en Morris gisteren verkocht is, heb ik uit bittere noodzaak een nieuwe spits moeten halen:
Septimiu Grosu
TSI = 1 470, 30 jaar, goed in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Koppen]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: redelijk
Kostenplaatje; hoog! Een lieve 381k kostte deze overjarige Roemeen me, maar goed; met specialiteit koppen en in een goede vorm (bidden dat 'ie niet naar matig vorm gaat vrijdag) had ik dat extra geld (50-100k) er wel voor over.
Daarnaast nog een speed-trainee, aangezien ik er toch stelselmatig eentje tekort kwam in de selectie:
Ralph Daugbjerg
TSI = 1 240, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Oké, hij is in zwak vorm en heeft zijn conditie ook niet meezitten. Maar zo heb ik er nog wel meer, dus daar kan hij mooi bij aansluiten. Erg hoog-uitstekend zal hij niet zijn; ik gok +0. Het had misschien beter gekund, maar nu gaat er tenminste geen trainee-plaats verloren morgen, en voor 269k vond ik het geen overbetaalde speler.
Barst maar los met negatieve opmerkingen!
Leuke trainee zal rond 1900 - 2100 poppen dus een weekje of 6 denk ik ook de spits is een redelijke koop...
2 puntjes waarom verkoop je een spits als je een blessure hebt of had je hem al op de tl gezet voor ie geblesseerd was? En waarom verkoop je zo vaak je spitsen je krijgt eigenlijk alleen maar ts hits hierdoor...je lijkt Danny Blind wel.
Enne negatief...we proberen je alleen te helpen hoor.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]