06-06-2010, 09:41 PM
Adder Wrote:Ik dacht meteen dat ik het hoorde dat ie genaaid is door iemand.
Hij lijkt mij iets te slim om een vrouw/meisje kapot te slaan in een hotelkamer die op zijn naam staat.( waar waf volgens mij eerder ook o.a. op doelde)
Btw, wat een ongelofelijk, lelijk hok was die meid trouwens. Vond het net een kerel.
En die pa van d'r ziet er ook niet echt uit als Joris Goedbloed.....
en dan een albanees die net 5000 verloren heeft.... een albanees in peru, die 5000 verloren heeft terwijl die griet van joran 5000 gewonnen heeft?
en die bewakingscamera? beelden gezien? die camera hangt stomtoevallig bij de ingang van de deur van de kamer van joran.
als je nou al 35 moorden gepleegd zou hebben waarvan we het niet weten, let je dan niet op een bewakingscamera bij moord 36?
joran kwam terug in het hotel om die 5000 te jatten (daar zie ik hem voor aan, hij deed alles voor geld, vooral omdat hij de familie van natalie holoway 250k vroeg waarna hij zou vertellen waar het lijk was ), zag dat meisje nog slapen en hij dacht: ik peer em met het geld! en dan is er een albanees die zijn geld kwam halen, maar dat zag hij niet meer, dus toen heeft hij maar even haar nek omgedraaid.
waf heeft heel veel vragen, maar die zullen daar niet gesteld worden.