11-06-2010, 08:26 AM
Marshall Wrote:Ik ook!Alhoewel ik wel een koffiezetter heb met ingebouwde bonenmaler. Kostte slechts 30 piekjes meer dan een normaal zettertje en lekkere koffie dat ie maakt!
![]()
Overigens heb ik ook nog een lijstje met bruiloft, fiets, pc, fototoestel, lamp voor de woonkamer en dan ergens een keer een espressomachine. Voorlopig komt die Jura er dus niet
Sloeber

Ben geen koffiekenner, drink slechts 1-3 bakkies per dag, voor 10:00 doorgaans en soms eentje rond 20:00. Als Italië liefhebber vind ik het spul daar met die rochelende apparaten de lekkerste cappuccino die ik ken, ook de espresso's zijn er heerlijk, al vind ik die bakjes wat aan de kleine kant altijd :crazy:
Zelf thuis een Dolce Gusto opt aanrecht staan (heerlijke cappuccino!). Heb in de kast (uiteraard) ook een Philips Senseo en een normaal koffiezetapparatski staan. Zo'n Italiaanse machine lijkt me wel wat, maar ik maak er te weinig gebruik van vrees ik, tevens staat er ook al een Beertender met Wieckse Witte opt aanrecht. Ik een miskoop, leuk voor af en toe een vaatje speciaal bier, maar de echte pils drink ik liever uit het flesje!