17-11-2005, 03:35 PM
Ben dan zeeeeeer benieuwd of je het met me eens bent Gons. Volgens mij Moker, moet je vooral aanvallen via jouw linkerkant. Zijn rechterverdediging is constant het laagst qua verdedigingsstats. Sowieso dus een aanvallende linkervleugel en het liefst een linksback op normaal of aanvallend. Zijn aanval stelt idd niet veel voor, maar omdat je vleugels traint kun je niet repositioneren op je andere back. Misschien een optie om je rechtsback nhm te laten spelen. Centraal in de aanval zou ik spitsen laten spelen met een specialiteit als je die hebt, misschien dat je op die manier goals kan maken. Qua opstelling zou het er zo uitzien.
Keeper normaal
Def nhm -- Extra IM -- Def normaal -- Def normaal/aanvallend
Vleugel nhm -- IM aanvallend -- IM aanvallend -- Vleugel aanvallend
Spits normaal -- spits normaal
Misschien kun je als je een vleugel hebt met een leuke specialiteit (Snel) op rechts ook een aanvallende vleugel neerzetten, maar ik zou eerder zeggen een vleugel nhm om meer balbezit te pakken. Niet MotSen en niet PIC en geen speciale tactiek lijkt me.
Keeper normaal
Def nhm -- Extra IM -- Def normaal -- Def normaal/aanvallend
Vleugel nhm -- IM aanvallend -- IM aanvallend -- Vleugel aanvallend
Spits normaal -- spits normaal
Misschien kun je als je een vleugel hebt met een leuke specialiteit (Snel) op rechts ook een aanvallende vleugel neerzetten, maar ik zou eerder zeggen een vleugel nhm om meer balbezit te pakken. Niet MotSen en niet PIC en geen speciale tactiek lijkt me.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy