16-06-2010, 09:24 AM
Dugarry Wrote:Daarom, klote wk in een of ander corrupt sloeberland #-o
In de normale westerse wereld was dit never nooit niet gebeurd. Kan het me haast niet voorstellen in ieder geval :crazy:
Ehrm, Dugarry? Dit gebeurde in OPDRACHT van de FIFA. Denk je nou echt dat dit in Nederland, USA, Sweden ofzo niet gebeurd was? Tuurlijk wel!
De FIFA beschermt gewoon de eigen sponsoren. Te belachelijk voor woorden aangezien ik ook van mening ben dat iedere ludieke actie geoorloofd moet zijn mits het niet de sponsoren van het WK aantast. Dat Budweiser zich door deze actie benadeeld voelt is de grootste onzin die er maar bestaat. Zoals er al gezegd wordt: was er geen aandacht aan geschonken dan was er amper geweten dat de dames van Bavaria waren. Nu heeft de actie juist pas echt effect. Als Budweiser zich goed genoeg voelt om sponsor van het WK te zijn moeten ze dat ook aantonen door zelf met dit soort ludieke acties te komen. Voor mij is een sponsor van een evenement hetzelfde als een speler die op een WK acteert: je moet wel laten zien dat je het waard bent om je naam aan het WK te verbinden. Als sponsor zijnde krijg je enkele rechten die andere merken niet hebben. Daar moet je dan ook optimaal gebruik van maken en niet achterover leunen en denken: "We hebben een zak geld gegeven en nu zetten we wat logo's op een paar bierglazen, leveren wat fustjes en klaar...".
Nee, dan pas begint het echte werk! Ik kan er niet bij dat een marketing en communicatie afdeling van Budweiser zo heeft zitten slapen dat ze dit soort dingen laten gebeuren... Te belachelijk!
Wat mij betreft: vrijgeven die mogelijkheid tot ludieke acties en laat de sponsor zich maar bewijzen!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)