17-11-2005, 08:42 PM
DeTegenAanval Wrote:Mijns inziens moet Moker in geen geval zijn IM's op aanvallend zetten, maar ik ben het wel eens dat ie zijn vleugelverdedigers op normaal of defensief moet zetten. En voor de rest, zal ik maar niet te veel zeggen, want misschien kijkt die tegenstander wel hier. Dat is altijd wat ik doe; beetje spioneren a la Mourinho :oops:
Paranoïde drol

Bocaloca Wrote:Trouwens een def nhm heeft niet tot nauwelijks invloed op de ratings
De kans is idd vrij groot dat het verlies aan vleugelverdeging hoger is dan de winst aan centrale verdediging, maar in dit geval zou ik het toch doen. De vleugelaanval van zn tegenstander stelt zoals gezegd weinig voor, dus alles om Moker's centrale def te versterken (ook dus verdedigende IM's misschien).
Moker Wrote:edit: is het niet wat om te counteren lans? Hij heeft veel balbezit maar door zijn zwakke aanval zal hij niet scoren. Met counter krijg ik een kans nadat hij er een mist en door mijn sterke aanval scoor ik de doelpunten sneller dan hij.
Een optie?
Kan ook, maar dan zou ik heel mn team omgooien. 4-4-2 zonder repositioneringen. Heb je de verdedigers ervoor? Voordeel is dat je dan kunt PIC-en. Nadeel is dat counter eigenlijk ietwat onvoorspelbaar is.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy