26-06-2010, 10:34 PM
Ik kijk lang niet alles en wat ik zie kijk ik ook niet alles thuis, dus kan niet na elke wedstrijd hier gaan posten, maar in de wedstrijd die nu bezig is (USA - Gha) heb ik in de laatste 10 minuten van de reguliere speeltijd ook alweer 2 keer een handsbal gezien waar niet voor gefloten werd. En die waren niet eens heel erg moeilijk. Dat is wel heel erg toevallig, vind je niet?
En bij de goal van Fabiano was ik het helemaal niet oneens met waf. Dat was gewoon twee keer heel duidelijk hands. Ik zeg alleen dat het per wedstrijd regelmatig voorkomt dat er (per ongeluk) hands gemaakt wordt en dat daar niet voor gefloten wordt. Bij deze goal was het te bespottelijk voor woorden dat de scheids EN de grens het niet zagen, maar dat de scheids na de goal nog wel aan de doelpuntenmaker vroeg of het stiekem toch geen hands was. 8-[
En bij de goal van Fabiano was ik het helemaal niet oneens met waf. Dat was gewoon twee keer heel duidelijk hands. Ik zeg alleen dat het per wedstrijd regelmatig voorkomt dat er (per ongeluk) hands gemaakt wordt en dat daar niet voor gefloten wordt. Bij deze goal was het te bespottelijk voor woorden dat de scheids EN de grens het niet zagen, maar dat de scheids na de goal nog wel aan de doelpuntenmaker vroeg of het stiekem toch geen hands was. 8-[
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!