27-06-2010, 11:36 PM
Peter Wrote:Wat is er zo bijzonder aan dat filmpje van je over Robinho? Van Robben kan ik een compilatie van 20 minuten maken over het afgelopen seizoen met zulke momenten.
Hurray! Een losse flodder stelling! Hulde, het is je weer gelukt! Waar vraag ik om een vergelijking tussen Robben en Robinho? Waar maak ik de stelling dat Robinho beter zou zijn dan Robben of Robben rubbish? Je lult weer in de vrije ruimte... Waarom kom je er uberhaupt tussendoor janken? Jansoe meldt dat Robinho over 'the hill' is. Ik geef alleen aan dat alles toch wel in verhouding gezien moet worden. Van Persie is een leuke speler voor erbij maar op de positie waar hij nu speelt bij Oranje kan hij nog niet eens in de schaduw staan van een speler als Robinho... Agree, Robinho heeft geen beste seizoenen in Engeland maar is toch echt een paar treetjes hoger staan dan Pers!
Peter Wrote:Tuurlijk zal Heitinga moeite hebben met een Robinho, maar andersom zie ik die Lucio, Juan en Bastos veel meer problemen hebben met Robben, Persie en Sneijder.En waarin zie je dat? Je magische glazen bol der voetbal? Robben kan een verdediging tot waanzin drijven als hij in vorm is, daarentegen heb ik Robben in Oranje afgelopen jaar ook potten zien spelen waarin hij egoistisch, continu struikelend en zonder oog voor creatieve mogelijkheden behalve de draai naar binnen, afgeserveerd kon worden. Nu draait hij een goed seizoen bij Bayern en ineens is Robben van een niveau der grootmachten? Ik hoop het maar moet het bewijs nog zien.
Sneijder? Hahaha, Sneijder heeft afgezien van een schitterende pass op diezelfde Robben nog geen bal goed geraakt. Zijn doelpunt was een wisselwerking met de verdediging en verder schiet hij alles huizenhoog over en naast. Sneijder is van de oude 'ik ben een vedette' stempel en moet daarvoor oppassen.
En van Persie? Kom nou toch man, dat is geen spits. Die is levensgevaarlijk ACHTER de spits, niet in de spits.
Peter Wrote:Ik hoorde V/d Gijp gister wat zinnigs zeggen..Dat is uberhaupt op voorhand al onmogelijk...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)