28-06-2010, 10:43 AM
waf Wrote:ach gut, wat een trieste reactie weer, hoewel je snel de term 'koninklijke hoogheid' hebt weggehaald...
als ik de regels exact had gekend had ik ook geweten dat je bij doeltrappen niet buitenspel kon staan. dat beweer ik dus ook nergens.
ik weet alleen dat ik, uiteraard bij mijn weten met mijn timmermansoog, nog nooit een veld gezien heb waarbij een straal van 1 meter bij de cornervlag is gehanteerd. en je hoeft mij niet uit te leggen wat het verschil is tussen een straal en een diameter, ontzettende volleyballer.
Over trieste reactie gesproken! Jij blaast zo lekker hoog van de toren met je "de cirkel om de cornervlag heeft echt geen straal van een meter hoor!".
Als je het niet zeker weet kun je het beter uitzoeken/nakijken dan het zo stellig als feit neerleggen.
Weinig mensen zullen alle regels van een spel kennen behalve diegene die het moeten leiden of de regels bepalen maar als je zo stellig bent en zo veel plezier haalt uit het continu terechtwijzen van anderen snap ik dat je op je teentjes getrapt bent als je zelf terechtgewezen wordt...
En inderdaad heb ik die term snel weggehaald. Ik ken namelijk wel de grenzen tussen correct blijven en je denigrerend uitlaten... :cheers: Cheers mate!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)