01-07-2010, 12:20 PM
Quote:Nacer Chadli krijgt voorlopig nog geen duidelijkheid over zijn toekomst. De talentvolle aanvaller staat in de belangstelling van Heracles Almelo, dat volgens AGOVV Apeldoorn-directeur Jan Artz een officieel bod heeft uitgebracht op de Belg. Bij Heracles ontkent men echter dat het al zover is.
Een verbaasde Nico-Jan Hoogma wilde het bod bevestigen noch ontkennen. De algemeen directeur van Heracles: ââ¬ÅHier ga ik niet op in. Ik vraag me af waarom AGOVV zoiets naar buiten brengt.'' Het antwoord is volgens De Stentor simpel: AGOVV wil Chadli zo snel mogelijk verkopen, zodat zij met het verdiende geld nog financiële zorgen kan oplossen.
AGOVV vroeg eerder één miljoen euro voor haar smaakmaker, maar Heracles is niet van plan om zoveel geld op tafel te liggen. ââ¬ÅIk ga geen bedragen noemen, maar ze hebben een officieel bod gedaan en dat is bij de club in beraadââ¬Â, zei Artz, technisch directeur van AGOVV. Het contract van Chadli in Apeldoorn loopt nog één seizoen door.
Zou het een enorme stunt vinden als hij komt, en afhankelijk van de transfersom misschien ook wel de duurste speler ooit.
Maar ik probeer er zo min mogelijk op te hopen, er liggen meerdere kapers op de kust.
Overigens blijft de club nuchter onder de groei. Doelstelling voor aankomend seizoen is handhaving zonder nacompetitie. Een mooi streven!