07-07-2010, 10:42 PM
Adder Wrote:coaches mukkus
Ik heb promotie gemaakt! Van de F4 naar de E2.....
Doorslaggevende factor was ons internationale toernooi waar we als éénnalaatste eindigden. Voor onze eigen F3. De beslissende wedstrijd om de laatste en allerlaatste plaats werd 1-1 (onze enige goal op dat toernooi), waarna we de penalty-serie wonnen!
Zaterdags in de poule alles verloren. Niveau was echt erg hoog, daar sta je dan met de plaatselijke F4, met bijna allemaal 1e jaars F'jes. Speel je tegen een duits opleidingsteam uit de regio Hamburg....waar ze ook nog een jaar langer in de F'jes mogen spelen. Speel je tegen een keeper, die al bijna haar op zijn piemel heeft. 0-8 in 12 minuten. Zondags in de verliezersronde 1x 0-0 gespeeld. 18 schoten op goal tegen, maar we hielden de nul. Een fase uit die wedstrijd: We schrijven de elfde minuut (van de 12), tegenstander schiet op de paal, rebound op de lat, op 6 meter van de goal staat onze aanvaller (die zaterdags een wedstrijdje gekeept had) en vangt de bal. Hands. Penalty. Keeper redt met de vingertoppen, binnenkant paal, bal rolt over de doellijn. Iedereen loopt in en de keeper springt op de bal. In de goal lagen 8 kinderen en een keeper. Die laatste lag bovenop de bal. Het bleef 0-0. Dat werd net zo gevierd als het wereldkampioenschap van Nederland a.s. zondag.
Volgend jaar dus E2, bijna allemaal 1e jaars E'tjes. Maar wel de bedoeling om hun klaar te stomen voor E1. Ik ben momenteel al bezig met een persoonlijk trainingsschema. Na de vakantie hou ik je verder op de hoogte, Adder!
Oh, my god, we bought Kenny!