12-07-2010, 04:06 PM
Gerben Zonderland Wrote:Davydoff Wrote:Zeven wedstrijden en gewoon niet één keer genoten van dit team. Het was Oranje onwaardig. En zeker een wereldkampioen onwaardig.
Ik kijk voetbal om het voetbal. Ik kijk niet omdat ik hoop op één of ander vreselijk volksfeest.
Exact, natuurlijk was ik ook blij geweest als we het wel gered hadden, maar eigenlijk waren we dan kampioen van de armoede geweest. Iets waar alle Ajax-fans hier altijd zo schamper om lachen als een andere club dan Ajax landskampioen wordt. Maar als het het Nederlands Elftal betreft is het allemaal 'gerechtvaardigd' en gaat resultaat boven mooi voetbal.
gerben kom op, die vergelijking zou op gaan als Nederland inderdaad al 26 keer wereldkampioen was geweest. We zijn nog nooit wereldkampioen geweest, NOG NOOIT en dit keer zaten we er heel dichtbij. Wat mij betreft mag dat mooie voetbal dan een keer plaatsmaken voor resultaat voetbal. Ik had zooo graag eens wereldkampioen geweest en gisteren was het gewoon mogelijk. Ben het dus volledig oneens met jou en Davydoff (ik ben het wle eens met het feit dat nederland geen bruisend voetbal het laten zien) en vooral met de vergelijking en toegevoegde calimero
The great old Ludwig von...