12-07-2010, 04:22 PM
Mac Wrote:bovendien zou ik graag quotes willen zien van alle ajax-fans hier op het forum die zeggen dat een team kampioen van de armoede is.
Hier is de meest recente:
<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede">viewtopic.php?f=2&t=13392&start=0&hilit=kampioen+armoede</a><!-- l -->
@gitter: En hoe vaak je kampioen bent geworden moet natuurlijk niet uitmaken als je een 'liefhebber van mooi voetbal' bent. Ik zeg nergens dat ik het erg had gevonden als we met dit voetbal wereldkampioen zouden zijn geworden, maar je moet er ook niet over janken als je verliest van een team dat beter EN mooier speelt. Heb je statistieken gezien van de passes, de overtredingen en het balbezit? Dat gecombineerd levert toch een heel eenzijdig beeld op van de wedstrijd en dat is exact wat ik gisteravond gezien heb. Spanje wilde winnen door te voetballen, Oranje kon niet anders dan achterover leunen, heel veel grove overtredingen te maken, hopen op een counter en eenzijdig de schuld bij de scheidsrechter leggen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!