02-08-2010, 09:59 PM
Heren, aangezien ik nog altijd geen tijd heb gehad om me er tot in de puntkomma's in te verdiepen even de functie van een forum gebruiken 
Wat is nou de invloed van de wijzigingen dit seizoen en hoe moet ik er concreet mee omgaan?
Naar ik begrepen heb:
- gaat trainen sneller tot resuachtig met een vermindering van de snelheid vanaf formidabel naar reusachtig (= huidige snelheid)
- heeft multiskill meer invloed
(dus hebben bijstats meer invloed?)
- gaat leeftijd minder invloed op trainingssnelheid hebben
- salarissen oudere spelers gaan omhoog
- gaan keeperstrainers verdwijnen, accountants verdwijnen en totaal maximaal 30 personeelsleden
- wordt middenveld minder belangrijk voor SE, balbezit bepaald kans op SE
DUS, enkele conclusies in mijn ogen:
- je kunt langer spelers doortrainen?
- prijzen tot circa reusachtig zullen afnemen op de jongere leeftijden (tot ca 27 ofzo)?
- formidabel wordt het nieuwe basisniveau waarop je trainees zult moeten aanschaffen?
- oudere spelers worden in aanschaf en onderhoud relatief veel duurder dan jongere spelers?
- personeelswijziging heeft imo geen invloed (30 stuks? kolere, ik haal max 20 bij veel blessures)
- er zal meer met andere systemen gespeeld worden dan 352. Hoe wordt balbezit bepaald?
Iemand aanvullingen/wijzigingen/toelichtingen? Want ik weet niet of ik nou alles even goed begrijpo en binnen de lijntjes inkleur

Wat is nou de invloed van de wijzigingen dit seizoen en hoe moet ik er concreet mee omgaan?
Naar ik begrepen heb:
- gaat trainen sneller tot resuachtig met een vermindering van de snelheid vanaf formidabel naar reusachtig (= huidige snelheid)
- heeft multiskill meer invloed
(dus hebben bijstats meer invloed?)
- gaat leeftijd minder invloed op trainingssnelheid hebben
- salarissen oudere spelers gaan omhoog
- gaan keeperstrainers verdwijnen, accountants verdwijnen en totaal maximaal 30 personeelsleden
- wordt middenveld minder belangrijk voor SE, balbezit bepaald kans op SE
DUS, enkele conclusies in mijn ogen:
- je kunt langer spelers doortrainen?
- prijzen tot circa reusachtig zullen afnemen op de jongere leeftijden (tot ca 27 ofzo)?
- formidabel wordt het nieuwe basisniveau waarop je trainees zult moeten aanschaffen?
- oudere spelers worden in aanschaf en onderhoud relatief veel duurder dan jongere spelers?
- personeelswijziging heeft imo geen invloed (30 stuks? kolere, ik haal max 20 bij veel blessures)
- er zal meer met andere systemen gespeeld worden dan 352. Hoe wordt balbezit bepaald?
Iemand aanvullingen/wijzigingen/toelichtingen? Want ik weet niet of ik nou alles even goed begrijpo en binnen de lijntjes inkleur
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)