03-08-2010, 09:53 PM
ik heb vanavond mijn 1e wedstrijd in 3 sets verloren van een 6-speler!!!!
het is lachwekkend en ik schaam me er best een beetje voor.
ik begon verschrikkelijk slap en dacht dat ik het klusje wel even snel zou klaren.
Dit resulteerde in bijna alleen maar afzwaaiers (mede door de stevige wind).
in de 2e set ging het allemaal iets beter en wist ik na 5-3 voorgestaan te hebben de set te winnen met 7-5.
Toen hoorde ik opeens dat de 3e set als een supertiebreak gespeeld moest worden
in plaats van dat ik er in de 3e set eindelijk een beetje in zou komen, was ik nu geërgerd de tb aan het wegtanken.
opnieuw misser na misser.
heb me teruggetrokken voor de partij van vanavond. leek me wel verstandig.
ik hoorde trouwens dat die jongen voor dat hij gestopt was nog top 20 van nederland had gestaan t/m 16 jaar.
het is lachwekkend en ik schaam me er best een beetje voor.
ik begon verschrikkelijk slap en dacht dat ik het klusje wel even snel zou klaren.
Dit resulteerde in bijna alleen maar afzwaaiers (mede door de stevige wind).
in de 2e set ging het allemaal iets beter en wist ik na 5-3 voorgestaan te hebben de set te winnen met 7-5.
Toen hoorde ik opeens dat de 3e set als een supertiebreak gespeeld moest worden
in plaats van dat ik er in de 3e set eindelijk een beetje in zou komen, was ik nu geërgerd de tb aan het wegtanken.
opnieuw misser na misser.
heb me teruggetrokken voor de partij van vanavond. leek me wel verstandig.
ik hoorde trouwens dat die jongen voor dat hij gestopt was nog top 20 van nederland had gestaan t/m 16 jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.