03-08-2010, 09:56 PM
Mac Wrote:hehe dit keer moet ik het wel voor buurs opnemen cc sorry. Maakt eigenlijk niet zoveel uit hoe lang iemand eruit is geweest maar als die ooit een goede 3 is geweest zal die binnen een half jaar trainen makkelijk op het niveau 5 zitten. Betekent niet dat buurs hier niet kan winnen natuurlijk, maar echt verleren doet zo iemand het niet. Gewoon heel lullig dat de knltb bij dat soort gevallen altijd zo moeilijk doet qua rating. Nooit erg flexibel om zo iemand 5 te maken ofzo om de schade te beperken.
wat je zegt klopt, mac.
toen ik 4/5 geleden weer ben begonnen begon ik ook als 8.
ik werd in dat jaar kampioen van noord-nederland in de 7 daardoor :lol:
wel lullig voor de mensen waartegen je speelt.
naar verwachting zal hij hier het 5 toernooi wel winnen en na het toernooi 4 staan.
ik neem aan dat ze aan het eind van het jaar eea corrigeren.
lijkt me wel net zo fair.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.