10-08-2010, 09:05 AM
Box Brother Wrote:Hij zal niet veel spelen maar Ajax krijgt de laatste tijd wel veel doelpunten tegen in de laatste 30 minuten terwijl ze voor staan. Ik denk dat Ooijer op zo'n moment van toegevoegde waarde kan zijn, Ajax heeft toch een jonge verdediging in de basis staan.
Ooijer voor de rust achterin? :lol:
Hij is bij PSV gewogen en te licht gevonden, zelfs voor de bank. Voor vorig seizoen was ik blij met zijn komst, maar heb zelden iemand zo erg door de mand zien vallen. Elke keer als hij erin kwam ontstond er onrust. Brrr. Ooijer is tegenwoordig juist iemand die zich nog wel kan optrekken aan het niveau van anderen, maar zeker geen leider meer die rust geeft. Oleguer vind ik toch echt beter. Gaan ze die nu lozen? Ooijer zal vast tikkie minder verdienen dan die Spanjaard, dus wat dat betreft prima.
Mido erbij vind ik overigens nog vreemder. Hoe wil je voorin 3 heethoofden voor 2 posities tevreden gaan houden? En dan ook nog de vriendjes Ooijer en Suarez (PSV-Ajax vorig jaar) elke dag samen in duel op de training. Dat wordt vuurwerk in Amsterdam.

Ps. de ploeg die vorig jaar 14x op rij won is natuurlijk nog in tact en zelfs versterkt met Hamdaoui tov. Pantelic, dus ja Ajax is titelkandidaat. Maar dan moeten de eerste 11 wel 34 wedstrijden lang fit blijven. PSV is in de breedte veel sterker, de eerste 11 van Ajax acht ik net wat beter.