10-08-2010, 01:37 PM
waf Wrote:ik weet idd veel.
Dat weet je dan goed verborgen te houden
wat je iig met je irritante dugarrysmoel had kunnen lezen is dat uit mijn stukje blijkt dat ik vaker wat van hem heb gelezen en ik mijn oordeel niet baseer op een stukje en dat uit het stukje van berend niet blijkt dat hij al meer van mossou heeft gelezen (hij leest namelijk nooit het ad) en wel op basis van dit ene stukje oordeelt. anders had hij immers ook andere stukjes bij zijn beargumentering betrokken.
Het (scheld)woord dugarrysmoel ik me volslagen onbekend. Ik kan uit jouw verhaaltje inderdaad opmaken dat je wat vaker wat van hem gelezen hebt. Maar daar gaat het niet om, jij plaatst dit hier en als iemand er wat over te melden heeft vind je het sneu. Dan had je meerdere stukjes moeten plaatsen om iemand de kans te geven tot een goed oordeel te komen. Nu plaats je 1 stukje, dus ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit alleen doet om een reactie uit te lokken en diegene die zo ongelukkig is te reageren vervolgens de wind van voren te geven.
nou, vertel nou maar weer eens wat over die gloryhunterige supportunistenclub van je.
Wat wil je horen, dat we vorig seizoen de beker hebben gewonnen door een zielig clubje uit een inferieur dorpje aan de Maas 2 keer van het veld te blazen?