16-08-2010, 08:54 PM
Djabs Wrote:Zolang het talent is zal me de makelaar een worst wezen. Haim, Grozdic en Raboczki daargelaten waren deze spelers allemaal nuttige spelers en sommige zelfs toppers in de dop (Jevric, Diarra, Amoah, Zeman...).Marshall Wrote:Wat dit lijstje hier nou mee van doen heeft snap ik niet:
Djabs Wrote:Dejan Stefanovic, Mahamadou Diarra, Matthew Amoah, Haim Megrelishvili, Nenad Grozdic, Dragoslav Jevric, Marian Zeman, Aleksandar Rankovic, Aleksandar Ilic, Igor Gluscevic, Vladimir Stojkovic, Juan Lorca, Danko Lazovic, Balázs Rabóczki en Dalibor Stevanovic.
Dat er voldoende ruimte is voor Slavisch/Afrikaans talent met niet al te zuivere makelaars bij Vitesse.
Djabs Wrote:De kans is groot dat er te grote transfersommen betaald gaan worden voor redelijke spelers, zodat zwart geld doormiddel van een transfer prachtig witgewassen kan worden.... common practice in Oost-Europa.Tsja, dat valt moeilijk aan te tonen. Alhoewel daar volgens mij wel enigszins zicht op is in de westerse landen als Nederland.
Enne: Chanturia wil ik er heeeel graag bijhebben! Die heb ik al wat langer geleden als tip van een vriend van me doorgekregen en dat is echt een leuk talentje met erg veel balgevoel!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)