17-08-2010, 09:29 AM
Marshall Wrote:Mertens of Toivonen? Dat zijn wel twee totaal verschillende spelers. Toivonen verkopen en Mertens halen en je hebt als PSV weer het aloude probleem sinds jaren: de diepe spits.
Ga dan shoppen voor een echte spits, pluk cheap ass Matavz weg bij Groningen ofzo.
Ik zie niet in wat een middenvelder verkopen te maken heeft met een spits. We hebben dit jaar Berg op 9, Reis gaan ze rustig klaarstomen voor komend seizoen (en heeft voor mij al bewezen beter te zijn dan een Matavz) en dan hebben we Koevermans nog als pinchhitter.
@waf-> zo zeker is Toivonen nog niet van zn plek hoor, als Afellay terugkeert hebben we met Engelaar, Afellay, Hutchinson, Bakkal en Toivonen nu 5 spelers voor 3 posities. De beste 3 zullen spelen en vorig seizoen verloor Toivonen die strijd ook van Bakkal, nu is daar Hutchinson bijgekomen die een prima indruk maakt. Engelaar-Afellay-Hutchinson kan zomaar de eerste keus worden.
Tegen Heerenveen waren Afellay en Hutchinson er niet bij, dus speelde Toivonen. Tegen De Graafschap Bakkal blessé en Afellay die nog rustig wordt gebracht. Door die 5 goals blijft Toivonen nu wel ff staan natuurlijk, maar hij is alles behalve zeker van zn plek als hij een paar keer niet scoort.
Voordeel van Mertens tov Toivonen (behalve de miljoenenwinst in verschil verkoop- en aankoopprijs) vind ik dat Mertens ook nog wat op de zijkanten kan, Toivonen moet echt centraal staan.