20-08-2010, 07:19 PM
Gerben Zonderland Wrote:Scholten! Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?
Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara
Neen, allemaal nog niet. Wel in Iseo (en Tavernola) trouwens. Aardig boottochtje naar het eiland.
Is het grootste 'binneneiland' van Europa, kijk er op uit vanaf mijn camping, mooi aanzicht.
Haha, die discotheek klinkt ook goed Ad, ga maar eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn om in Bologna te komen. En Parma ligt volgens mij ook aardig op de route.
Parma lijkt mij, vooral vanwege het eten en de productie daarvan, een aanrader. Verder is het volgens mij ook nog wel een aardige stad om te bekijken.
Het werden Parma en Cremona, achteraf matige keuzes. Parma hele mooie kerk, maar verder weinig bezienswaardigheden. Uiteraard wel naar het voetbalstadion geweest. Vroeg netjes aan een seizoenkaartverkoper of ik wat foto's mocht maken in het stadion. Uiteraard was het stadion 'chiuso' en mocht ik niet naar binnen. Ik loop daarna richting de lange zijde van het stadion en net als 2jr geleden in Verona kon ik zo het stadion inlopen en het veld op. In Cremona (serie C) keken ze nogal verbaasd toen ik zei dat ik het stadion wilde bekijken. Heb daar wel een rondleiding gehad :wink: