25-08-2010, 12:07 PM
Ik hoop het ook, ook als is Vitesse niet direct mijn club. Ik heb liever dat de Russische maffia geld steekt in voetbalclubs dan de 'arme belastingbetaler'. Het hedendaagse betaalde voetbal hangt toch aan elkaar van louche investeerders, inhalige zaakwaarnemers en voetballers die zich als vee laten verhandelen om ergens anders een paar knaken meer te verdienen. De zogenaamde romantiek van het voetbal is al tientallen jaren een troebele waas die voor de ogen van naieve, idealistische fans en (bonds)bestuurders hangt. Het wordt tijd dat Betaald Voetbal Organisaties hun eigen broek ophouden en als daar geld ingepompt wordt door buitenlandse zakenlieden die graag een speeltje willen hebben, so be it. Het alternatief is een faillisement, afzakken naar het amateurvoetbal en de vergetelheid. Zie Wageningen, VC Vlissingen en nu Top Oss.
Ik vind het al een pluspunt dat deze meneer ooit zelf op niveau gevoetbald heeft en bestuurlijke ervaring bij een voetbalorganisatie heeft.
Ik vind het al een pluspunt dat deze meneer ooit zelf op niveau gevoetbald heeft en bestuurlijke ervaring bij een voetbalorganisatie heeft.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!