27-08-2010, 04:31 PM
Peter Wrote:gittermaster Wrote:Peter Wrote:Kwakman werd vorige week zeer vroeg gewisseld. Blessure? Dan zal Gudelj wel spelen.
Groningen nog niet goed Gitter? Punt van Ajax pakken is de afgelopen 17 eredivisieduels niemand anders gelukt, punt uit bij AZ en thuis gewonnen van De Graafschap. Maar juist als je al veel goede uitslagen hebt geboekt gaat het een keer mis natuurlijk. :p Maar hoe gaat WII scoren zonder Demouge?
Toevallig heb ik alle wedstrijden van groningen gezien. uit en thuis is een wereld van verschil. In geen van de wedstrijden heb ik ze zien overtuigen. Uit bij AZ waren ze ook echt niet goed. Niet aan scorebordjournalistiek doen Peter
Zonder Demouge? Simpel! Via Hakola
Psst..psst.. Sheotahul zal centraal in de spits spelen en kost nog geen 5 miljoen. :-$
Met dat miljoentje extra kun je die Ricky van Haaren upgraden, want dat slaat nergens op. En Gudelj eruit en Hamdaoui zal op tijd gewisseld worden ivm ramadan, ff geen weekje geen © voor hem. :p
Ik zit ivm budget ook op Willem II op het moment. Tijd dat het resultaat eens tegenvalt voor Groningen. :8:
El Hamdoui is juist extra fris. Ajax speelt al om 1230 bij De Graafschap. Ik denk dat ie er 2 inschiet en 1 of 2 aangeeft.
Gudelj is een enorme gok. Luijkx en Gilissen zijn namelijk ook weer fit. Met Gortger welke van een schorsing terug is zijn de plaatsen erg duur betaald.
Ik heb een droom.