22-11-2005, 01:26 PM
Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Kezmania Wrote:Je bent weer slecht geinformeerd.
Je praat altijd uit naam van alle PSV-fans, dus voor mij ben je dan een zuiderling/Brabo. En aangezien die altijd op zoek zijn naar 'ongerechtigheid' m.b.t. (ex-)PSV'ers leek me dat in dit geval niet een hele onwaarschijnlijke gedachte.
Anders scheer iedereen ff over 1 kam. Ik ben zelden tot nooit op zoek naar hetgeen jij suggereert!
Spreek jij ook altijd uit naam van alle PSV-fans? Dat is me nooit opgevallen.
Ik ben idd een zuiderling/Brabo :|
Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Er zijn hier een paar mensen die, zodra een (ex-)PSV'er, in hun ogen, iets misdaan wordt, moord en brand schreeuwen. Tot nu toe schaarde ik jou niet onder deze groep, maar als je dat graag wilt, dan moet je dat zelf weten.
In reactie op Kletsmania's 'humor uit het noorden' sprak ik van 'gevoelig plekje in het zuiden', wat voornamelijk ging over bovengenoemd gedrag. "Ik heb niks tegen zuiderlingen, maar wel tegen de uitwassen van de zuiderlingen." :wink:
Ik weet wat je bedoelt en ik vind mezelf niet tot die groep behoren. Jij schaart mij echter wel onder die groep zoals jij jezelf uitdrukt! Het zal wel een ongelukkige zinskeuze zijn die op meerdere manieren op te vatten is. Het is je vergeven.
We can't, can not get, we can not get enough!!