30-08-2010, 11:37 AM
Bredanaar Wrote:waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Robben is er ook niet bij, dus dat zijn al 2 spitsen minder. Elia, Kuijt en Ruud voorin? Ruud speelt en scoort momenteel meer dan Huntelaar, dus het lijkt me momenteel de beste optie.
maar marwijk merkt wel terecht op dat hij 36 is bij het volgende ek. zit wel wat in..
Het lijkt mij dat je gewoon het beste elftal van dit moment moet opstellen. En niet nu alvast moet gaan stellen dat je alleen maar spelers in de selectie opneemt die er over 2 jaar bij zijn. Ik denk dat Ruud er nu nog graag bij wil zijn en heel goed beseft dat hij er over 2 jaar niet bij is.
Dat weet je ook niet zeker. Als Ruud blijft spelen zoals hij nu doet kan je hem altijd meenemen als pinchhitter. Die hadden we dit WK niet en dat vond ik erg jammer, want er zijn momenten geweest waarop je hem had kunnen gebruiken. Gisteravond bij Studio Voetbal zei Jan Mulder terecht dat van Persie in 7 wedstrijden op het WK (en ook in de voorbereiding) nauwelijks uit de verf gekomen is als centrale spits in 4-3-3, dus hij kan wel wat concurrentie gebruiken. Klunzelaar speelt (nu even) niet, dus daar heeft hij ook geen bedreiging van.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!