30-08-2010, 11:48 AM
waf Wrote:Peter Wrote:Ik had 1-2 voorspeld voordat 2 man griep kregen. Daarna (en voor de pot) postte ik hier al dat gelijkspel me niet zou verbazen.
dat heet indekken. je roemde de bank van psvee, dus je dekt je onterecht in.
Quote:Bakkal en Afellay is idd prima bank, maar die ramadan'ers hebben dit seizoen nog bijna niets gespeeld en zijn gewoon niet topfit nu, ontberen ritme en dat bleek ook duidelijk in de pot. Beiden geen knikker kunnen raken. Dan heb je op je middenveld wel een probleem tegen een fel ADO.
joh, nou ist weer de schuld van de ramadan. je hebt toch hut-chin-son? en appelvlaai. er passen geen excuses.
Afellay heeft sinds vorig seizoen geen duel meer meer dan een kwartiertje mee mogen doen, die mist wedstrijdritme. Speelt op 80% max.. Bakkal is helemaal net terug van een blessure, ook 80%. Hutchinson is iets later terug van blessure, dus laten we zeggen net 100%. Toivonen en Engelaar wegens griep 0%. Ja.. als 4 middenvelders niet topfit zijn kom je ook met een brede bank in de problemen.
Maar zoals gezegd was ook de speelwijze van ADO een probleem. Echt zo'n ploegje wat PSV niet ligt, ook als iedereen fit is krijg je het daar lastig. Toch denk ik dat PSV met Engelaar, Afellay en Toivonen volledig fit op het middenveld nipt gewonnen had.