10-09-2010, 05:01 PM
Fout van scheidsrechter!
Tijdens de reguliere speeltijd en verlenging was dit wel een geldig doelpunt geweest.
In de strafschoppenreeks bestaan andere regels.
Als de bal via de keeper, lat of paal eerst de grond raakt en dan in de goal gaat telt deze niet! Mocht de bal via de keeper, lat of paal direct in de goal gaan dan telt deze wel!
Let wel: Alleen zodra de bal niet meer in voorwaartse beweging is (zoals hier dus)
Zie Nederland - Zweden EK2004
Tijdens de reguliere speeltijd en verlenging was dit wel een geldig doelpunt geweest.
In de strafschoppenreeks bestaan andere regels.
Als de bal via de keeper, lat of paal eerst de grond raakt en dan in de goal gaat telt deze niet! Mocht de bal via de keeper, lat of paal direct in de goal gaan dan telt deze wel!
Let wel: Alleen zodra de bal niet meer in voorwaartse beweging is (zoals hier dus)
Zie Nederland - Zweden EK2004
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]