14-09-2010, 03:37 PM
Lamme Lennie Wrote:Peter Wrote:PSV heeft dus veel meer mensen die een goals kunnen maken
GZ laat net zien dat dat dus niet zo is..........hoe kan je deze conclusie nou trekken?
Peter Wrote:On topic: waarom zaten er zaterdag (Willem II thuis!) 3 verdedigers op de bank en maar 1 aanvaller? Voor mij echt een raadsel waarom je Blind, Ooijer en Oleguer allemaal denkt nodig te hebben in zo'n pot.
Haha, waar je je al niet druk om kunt maken zeg. Volgens mij zijn Jozefszoon en Sulejmani de enige aanvallers die Ajax heeft als wissel (Mido even niet meegerekend want die is niet fit), en die zaten samen op de bank volgens mij.
De Zeeuw speelde trouwens een minuut of 4 met een half afgezakte kous, vreemd dat je dat dan weer niet post.
GZ denkt bijvoorbeeld dat De Jong evenveel blijft scoren met Hamdoui voor hem dan toen Pantelic er stond. Nonsense in mijn ogen.
Over die bank maak ik me niet druk hoor, maar vond het wel opvallend. Kun je net zo goed maar 3 wissels nemen als je toch geen andere aanvallers hebt.