14-09-2010, 03:40 PM
Lamme Lennie Wrote:Dat betwijfel ik ten zeerste Djabs. Zonder Suarez is Ajax onthoofd. Hij is momenteel de vedette, aanjager, aanvoerder en doelpuntenmaker bij Ajax. PSV kan dat met een bredere bank met meer min-of-meer identieke spelers beter opvangen. PSV heeft meer spelers die een redelijk aantal doelpunten kunnen maken, niet meer spelers die kunnen scoren.
Ja hé als we zo gaan beginnen. Iedere speler kan scoren natuurlijk. En iedere basisspeler schopt er ieder jaar wel 1tje in. Behalve Bosschaart dan. :p
Zie verder vorige post.. de statistieken van GZ van vorig jaar zeggen mij zoals gezegd niets. Toen stond 'kaatser' Pantelic er, nu 'ego' Mounir. En idd zoals Djabs zegt.. vorig jaar scoorde Ajax veel meer dan PSV, dan ist logisch dat ze meer doelpuntmakers hadden. Die cijfers van Ajax moet je eerst terugrekenen naar aantal goals PSV als je gaat vergelijken.
Vandaar ook in mijn antwoord op hem die verdelingen van "als beiden 80x scoren". Bij Ajax zal driekwart van Hamdaoui en Suarez komen, de 2 topscorers van PSV maken imo nog niet de helft van de totale productie.