17-09-2010, 09:16 AM
Lamme Lennie Wrote:Tuurlijk Peter, ik herinner me de acties van die wedstrijd nog ](*,) :crazy:
En ik zeg niet dat hij de beste was, ik zeg één van de besten. Lezen is niet altijd je sterkste punt helaas. Hij is in ieder geval niet gehaald om structureel te spelen, laat staan structureel zware wedstrijden te spelen. Waarschijnlijk gaat hij dat ook niet doen. Aan het eind van het seizoen zien we wel wat Ooijer waard is geweest.
Laat ik het dan anders vragen: welke speler vond je die pot minder goed dan Ooijer? Ik zou der geen weten.
Verder: einde seizoen zullen we het idd zien. Ik zou bij god niet weten wat Ooijer jullie wel kan brengen en Oleguer niet.
Heb sterk de indruk dat ze Oleguer met zijn topsalaris wilden slijten en met Ooijer voor minder salaris een gelijkwaardige man wilden binnenhalen. Slijten van Oleguer is niet gelukt en nu zitten ze met de gebakken peren (de klonen Ooijer EN Oleguer die je nooit beiden in 1 pot als invaller nodig zult hebben wel elk duel samen op de bank, waarbij ze talent Blind ook nog in de weg lopen). Ben je wel met me eens dat Ajax Oleguer zsm moet zien te slijten of ben je blij dat er zoals thuis tegen Willem II steeds voor de zekerheid 3 verdedigers op de bank zitten?