20-09-2010, 11:28 AM
Mukkus Wrote:Box Brother Wrote:Hij heeft niet voor niets 5 jaar in Nederland lopen ballen terwijl hij ook lekker in Brazilie had kunnen spelen.
Voor dat hij naar Nederland kwam, speelde hij in de 3e divisie van Brazilië. Denk dat elke braziliaan naar Europa wil, voor het geld.
En ik snap je opmerking hierboven niet......
Hij had ook lekker in Brazilië kunnen blijven voor een paar peseta's in de week, mooi weer, lekkere wijven, schitterende stranden? Maar omdat hij naar Twente gegaan is (guur weer, andere taal, ander eten, duitse grens, etc.) moeten we hem maar naturaliseren?
Er is een verschil tussen naturaliseren en oproepen voor het nationale elftal? Ik vindt dat elke werknemer van buiten de EU die aan de wettelijke eisen voldoet aan naturalisatie hierom mag verzoeken. Hij heeft 5 jaar in Nederland gewoond en gewerkt, spreekt kennelijk de nederlandse taal en is ingeburgerd. Als hij dan een nederlands paspoort wilt zodat hij zichzelf binnen europa makkelijker kan bewegen lijkt het mij niet nodig om dit te dwarsbomen.
Echter ik vindt niet dat je hem dan ook direct moet oproepen om voor een vertegenwoordigend elftal uit te komen. Dus ja geef hem dat nederlands paspoort maar nee laat hem niet spelen in het nederlands elftal.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]