05-10-2010, 10:51 PM
waf Wrote:jij bent het eens met borst dus je vindt het een crimineel. :roll:
en hetgeen iedereen begrijpt, dat marwijk hem wegstuurt, vind jij dan weer dom. juist als hij hem wel selecteert gaat alle aandacht naar hem uit en dat leidt de aandacht van de wedstrijd af. ik vind jou mening dus dom.
Ik ben niet anders gewend van je, je had me teleurgesteld als je het met me eens was

Borst heeft de intentie om immer te stoken met zijn opmerkingen dus zo ook de opmerking dat Nigel een crimineel is. Die opmerking vind ik dan ook grote onzin maar de strekking van zijn relaas was dat Nigel een steekje los heeft en er schijnbaar niemand, hoeveel mensen het ook proberen, tot hem door kunnen dringen dat hij rustiger moet spelen. De Jong is veelvuldig door diverse personen gewaarschuwd maar doet er dus schijnbaar niks mee. Dan is er dus een steekje los bij je en geef ik Borst gelijk.
En iedereen begrijpt dat van Marwijk hem wegstuurt? Waar heb jij gekeken/geluisterd? Fok.forum.nl en RadioGooGooDolls waarschijnlijk? Tuurlijk begrijp ik dat van Marwijk hem wegstuurt, echter jij geeft aan dat dit rumour nooit ten goede kan komen van Oranje als hij erbij zit. Dat is een miscalculatie van je. In Engeland had nog helemaal niemand hem veroordeelt en was de algemene mening zondag dat dit een ongelukkige samenloop van omstandigheden was. Door hem en public uit de selectie te zetten schenkt van Marwijk er extra aandacht aan en wakkert juist de aandacht en het rumour aan. Door de keuze van van Marwijk ging men in Engeland ook de tackle nog eens nader onder de loep nemen en kwam er in Engeland ook een anti-Nigel beweging op gang. Dit brengt dus meer rumour teweeg dan het was geweest als Bert Nigel binnenskamers voor eens en voor altijd had duidelijk gemaakt dat dit over en uit is. Lekker op de bank laten zitten en geen aandacht aan schenken.
Dus ik ben het met je eens: ik vind jou (?! ai GZ?) mening dus dom
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)