18-10-2010, 04:50 PM
Fabian Wrote:Box Brother Wrote:Ik heb een team maar snap er nog niet veel van... Ik kan slechts 3 trainingsblokjes zetten? Tevens kan ik geen transfers doen? Ik heb inmiddels mijn eerste pot met 2-0 gewonnen (3-4-3) opstelling, wel een rooie kaart voor een centrumverdediger.
Ik heb nu 250K in kas maar kan daar niks meedoen?
Heb je misschien nog wat tips Fabian?
Ja, later in het spel ( carrierelvl afhankelijk ) krijg je meer trainingsslots vrij.
Transfers kan pas na bouwen clubhuis (ofzo ) en dat kost 250k en kan pas bij lvl 8 , op zich wel een goede, dan vergooit niet iedereen meteen zijn/haar centen.
Dat geld moet je investeren in je gebouwen en stadion, veld upgraden, bushok aanleggen, parkeerplaats etc etc.
Ik snap er nu iets meer van... dat trainen nog niet helemaal maar dat zal ook wel komen, had in het begin ook de ballen verstand van HT :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]