20-10-2010, 09:16 AM
Ekslem Wrote:Feli gasten, 3 lekkere punten en nog volop in de race. Maar wat maakt Ajax het zich toch weer onnodig moeilijk. Aantal 'ajax' gasten waar ik mee keek kregen alweer wat smsjes binnen van andere gloryhunters in de trant van 'ooijer, het blijft een kut psv-er', 'kut lamp' etcVond het wel een domme rode kaart btw.
Schijnt verder dat er scouts van FC Broadway aanwezig waren voor de Zeeuw (kots) en Suarez :8:
wat is die sneuarez irritant zeg, alleen maar kaarten aannaaien, en oh wat zijn ze trots op hem in amsterdom.
ajakkes maakte mooi 1-0, door een ongelooflijk domme fout van die fransoos die het kaas van zijn brood liet eten door de zeeuw, maar die 1-1 had natuurlijk goedgekeurd moeten worden. die 2-0 was geen buitenspel (maar in de tweede helft vlagde hij bij een identieke situatie wel tegen auxerre) maar de stand was ongelooflijk geflatteerd.
gelukkig was auxerre nog slechter en het is toch wel vrij ongelooflijk dat je dit nog bijna weggeeft. maar goed, met z'n tienen is het natuurlijk altijd lastig. ik wist dat niet want ik heb die rooie kaart van ooijer niet gezien

maar goed, ik ken weer veel mensen die nooit naar ajakkes gaan, maar wel enorm ajakkessupporter zijn