20-10-2010, 07:35 PM
gittermaster Wrote:waf Wrote:gittermaster Wrote:jezus wat was hetweer eens ouderwets spannend. Heerlijk sfeertje en tering fransen...
de enige teringlul op het veld was sneuarez, en dat het een heerlijk sfeertje was, was op tv niet te merken. wat een ongelooflijk kutpubliek zeg.
Had van jou weinig anders verwacht dan gejammer om Suarez, had ook niet verwacht dat je het gedrag van de fransen zou afkeuren en had ook zeker niet gedacht dat je t een mooie sfeer zou vinden, daarenetegen had ik wel verwacht dat je het kutpubliek vindt.
Sfeer was fantastisch!
ah, een gebeten hond. ik zeg alleen dat op tv niet overkwam dat er sfeer was. behalve dan het hele monotone ajakkes amsterdam heb ik weinig gehoord.
mij is bekend dat er zeer veel mensen naar deze pot gingen die nooit naar ajakkes gaan, maar het kwam nu wel uit omdat het herfstvakantie was. kunnen ze toch lekker een keer naar de club die ze ooit hebben uitgekozen omdat ze zoveel successen haalden. en na de herfstvakantie weer stoer doen op het schoolplein!
kennelijk vind jij dat kaartenaannaaiende gedrag van sneuarez wel acceptabel. goed om te weten.
ik weet niet over welk gedrag van fransen je het hebt trouwens. gedrag dat onsportiever is dan dat van sneuarez? of op de tribune misschien? afgezien van het feit dat het sowieso een kutvolk is.