21-10-2010, 09:45 AM
waf Wrote:Mac Wrote:Waf, even een serieuze vraag. Waarom kijk jij uberhaubt nog naar wedstrijden van Ajax? Ik hoor je altijd over dat je het een kutwedstrijd vond en dat je je irriteert aan het gedrag van allerlei spelers, trainers en supporters. Het lijkt me dus dat je wellicht je beter iets anders kan gaan doen op dat soort momenten.
hoe kun je het nu een serieuze vraag noemen als je er al een foute aanname in opneemt. ik vind het niet altijd een kutwedstrijd, maar deze keer wel. het beeld dat ik heb van supporters is weer eens bevestigd en ik heb ook wat anders gedaan de 2de helft. kut he, een andere mening. hoe moet je daar nu toch mee omgaan?
en uiteraard weer een reactie op de reactie. vooral niet inhoudelijk reageren, dat zal wel weer te moeilijk zijn voor je.
Ik zal de zin even voor je aanpassen zodat je het snapt: Ik hoor je zo vaak over een kutwedstrijd dat het lijkt alsof je bijna alle wedstrijden van ajax kutwedstrijden vindt. Jezus man is het nou echt zo moeilijk om niet elk woord in een zin letterlijk te nemen? Of dacht je echt dat ik met het woordje altijd letterlijk altijd bedoelde?
en waar moet ik in godsnaam inhoudelijk op ingaan? dat jij het op tv een kutsfeer vond? daar kan ik niet inhoudelijk op ingaan aangezien ik in het stadion zat, in het stadion hing een fantastische sfeer. Dat suarez liep te zeiken? ja je hebt helemaal gelijk, heel irritant. Dat het daarom ok is dat auxerre de bal niet teruggeeft bij een blessure? nee dat vind ik niet ok. Dat het een kutpot was om te kijken als neutrale toeschouwer? kan ik niet beoordelen aangezien ik niet neutraal ben. Dat de kindjes in rotterdam op het schoolplein euforisch zijn? het zal me aan me reet roesten zolang ze maar wegblijven uit de arena. Dat er veel gloryhunters in de arena zaten? ja vast wel maar dat is bij elke club zo die in de champions league speelt. Ik zag wel een boel seizoenkaarthouders bij mij in de buurt zitten dus er waren ook een boel vaste toeschouwers.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind het allemaal geen bijster interessante onderwerpen om over te 'discussieren'. Het zijn namelijk vrij uitgekauwde onderwerpen allemaal. We weten het inmiddels wel dat je ajaxsupporters kut vind, dat suarez een klootzak is die zich constant aanstelt en dat de media pro-ajakkes is. Ik heb gewoon geen zin om constant diezelfde discussie aan te gaan. Ik heb dan ook al eens gezegd de discussie niet meer met je aan te gaan maar ik laat me hier toch weer uit de tent lokken. Ik wilde gewoon een keer een ander onderwerp aansnijden dan de standaard 'ajax is kut' onderwerpen maar blijkbaar was dit niet de goede dag. Ik zal het over 2 weken nog eens proberen wanneer je niet meer ongesteld bent.