21-10-2010, 09:53 AM
Mac Wrote:Ik zal de zin even voor je aanpassen zodat je het snapt: Ik hoor je zo vaak over een kutwedstrijd dat het lijkt alsof je bijna alle wedstrijden van ajax kutwedstrijden vindt. Jezus man is het nou echt zo moeilijk om niet elk woord in een zin letterlijk te nemen? Of dacht je echt dat ik met het woordje altijd letterlijk altijd bedoelde?
ja, altijd is altijd, dat is niet voor interpretatie vatbaar. maar ook de rest van je betoog klopt gewoon niet. dit is de eerste cl wedstrijd die ik zie van ajakkes (waarom kijk je dan, tsja, ik kijk wel eens naar voetbal) en als het een goeie wedstrijd is dan zeg ik het ook. ik verwijs bijvoorbeeld naar mijn analyse over twente ajakkes. je veronderstelling klopt gewoon niet, dan wil dat niet zeggen dat ik ongesteld ben, dan moet je misschien je eigen teksten eerst eens onder de loep leggen.
Quote:en waar moet ik in godsnaam inhoudelijk op ingaan? dat jij het op tv een kutsfeer vond? daar kan ik niet inhoudelijk op ingaan aangezien ik in het stadion zat, in het stadion hing een fantastische sfeer. Dat suarez liep te zeiken? ja je hebt helemaal gelijk, heel irritant. Dat het daarom ok is dat auxerre de bal niet teruggeeft bij een blessure? nee dat vind ik niet ok. Dat het een kutpot was om te kijken als neutrale toeschouwer? kan ik niet beoordelen aangezien ik niet neutraal ben. Dat de kindjes in rotterdam op het schoolplein euforisch zijn? het zal me aan me reet roesten zolang ze maar wegblijven uit de arena. Dat er veel gloryhunters in de arena zaten? ja vast wel maar dat is bij elke club zo die in de champions league speelt. Ik zag wel een boel seizoenkaarthouders bij mij in de buurt zitten dus er waren ook een boel vaste toeschouwers.
dat is toch prima als je daarover niet wilt discussieren. dan hou je toch je kop? maar nee hoor, toch maar weer even een reactie over de reactie. dat is dus precies wat ik bedoel, je wilt toch om een of andere manier laten merken dat je het niet met mij eens bent. en aangezien je altijd zo stoer roept dat je niet meer wilt discussieren, moet je wat anders verzinnen. zwak hoor. gewoon niet reageren zou ik meer kunnen waarderen.