21-10-2010, 02:13 PM
gittermaster Wrote:SV is me bekend, ik zie Borst overigens nog vaak genoeg zitten, vond het alleen opvallend dat je hen niet noemde, net als Youri en ook VI niet, dat is dus wat ik bdoel met eenzijdig redeneren.
ik had mulder wel genoemd toch? heeft toch bij ajakkes gespeeld. zijn vader heb ik niet genoemd. had ik uiteraard wel moeten doen, das ook een echte.
Quote:Wat bedoel je precies met "op basis van krachtsverhouding?" Dat je vooraf een 4-0 mag verwachten? Als je dat bedoelt vind ik dat echt onzin. Auxerre verliest 1-0 van Madrid en 2-0 van Milan.
ik heb gesconstateerd dat deze ploeg er in deze wedstrijd weinig van bakte en dat ajakkes lang niet het niveau haalde van bijvoorbeeld hun pot tegen twente. ik weet niet of auxerre beter kan, ik weet wel dat ajakkes beter kan.
Quote:Als je bedoelt op basis van de wedstrijd ben ik het met je eens, ik vond Ajax ook stukken beter, maar gezien je eerdere posts denk ik niet dat je dat bedoelt
het enige dat ajakkes had is meer balbezit. dat was ook het strijdplan van auxerre, dus daar koop je weinig voor. optisch overwicht heet dat. op papier zijn ze stukken beter, deze wedstrijd niet. echt waar, stukken beter slaat echt nergens op. alleen emanuelson, ooijer, vd wiel en de zeeuw haalden enigszins hun niveau.