17-10-2004, 01:54 PM
dat kan inderdaad ook, maar dan moet je elke week EN bookmarken EN liven. Aangezien ik enkel de wedstrijden volg uit mijn div en van mijn supp. en de teams die ik support kan ik ze vrij eenvoudig weer terugvinden, maar toch....
Even wat anders: ik speel vanavond tegen de nummer 4 van vorig seizoen. Een team waarvan ik verwacht dat het een van de 4 teams (incl moi) is die gaat strijden voor de eerste plaats. Direct MOTS? Ik ga komende week in de beker iig PIC spelen (comp gaat voor beker) en ik speel volgende comp.wedstrijd tegen een van de debutanten in de league (waarvan ik de sterkte nog niet geheel ken maar ze moeten te pakken zijn)...
Even wat anders: ik speel vanavond tegen de nummer 4 van vorig seizoen. Een team waarvan ik verwacht dat het een van de 4 teams (incl moi) is die gaat strijden voor de eerste plaats. Direct MOTS? Ik ga komende week in de beker iig PIC spelen (comp gaat voor beker) en ik speel volgende comp.wedstrijd tegen een van de debutanten in de league (waarvan ik de sterkte nog niet geheel ken maar ze moeten te pakken zijn)...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)