11-11-2010, 08:47 AM
centre court Wrote:Het gaat er om dat als jij Soderling niet hebt, dus een paar weken geleden, dat hij dan opeens slecht in vorm is en dat je het onlogisch vind als mensen hem nemen, etc.Ad Wim Wrote:Wat snap je niet aan het woord 'zo'?
en was jij het niet die een paar weken geleden zei dat Soderling slecht in vorm was?
Ik vond het wel grappig dat ik jouw bericht zag staan net nadat ik de uitslag op livescore had opgezocht. Wanneer heb je dat gepost? Op 2-2 ofzo? Kan me herinneren dat jij Buurs weleens met dit soort voorbarige uitspraken om de oren hebt geslagen.
En zeker vond ik Soderling een paar weken geleden slecht in vorm. Jij ook toch? En Buurs en Andre ook wel denk ik. Als iemand slecht in vorm is dan is dat zo en dan zal een ieder dat beamen. En wat voegt het eigenlijk toe dat ik dat heb gezegd?
En nu heb je hem en gaat ie opeens zeker van Soderling winnen, is ie de betere speler, etc. terwijl ie nog steeds niet in vorm is.
Dat is met je team mee lullen, en dat zie ik oa bij jou bijna elke week heel extreem.
Je spreekt iemand er op aan als ie een speler uit vorm neemt, maar als je die vervolgens zelf neemt, heeft ie opeens de kwaliteit om ver te komen...
En ik postte dat op 4-4 1e set, toen Simon al meerdere breakkansen had en Soderling in elke servicegame in de problemen was, omdat ie te safe speelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello