11-11-2010, 03:00 PM
mindlight Wrote:Ik vind, zoals ik al aangaf, op het spel van Llodra na werkelijk niets symphatiek aan 'm. Een rotkop, niet sportief (denk even terug aan USO), en gewoon geen leuke houding.Llodra heeft wel eens fix-dingetjes, maar die vind op en buiten de baan wel sportief en sympathiek. En zijn speelstijl is natuurlijk geweldig, dat helpt ook.
Gasquet vind ik wel symphatiek ja, zowel op als buiten de baan. PHM eigenlijk niet, die is onterecht in dat rijtje terecht gekomen. Waarschijnlijk is blijven hangen dat ik hier regelmatig heb moeten lezen dat dat zo'n mentaal beest zou zijn, maar dat valt in de praktijk nogal tegen. Ik haal 'm weg!
Gasquet is gewoon de drol en anti-held pur sang de laatste jaren. Toen hij nog top 10 stond en gewedlig speelde, kon dat nog wel, maar nu vind ik het treurig. Zelfde voor PHM. In hun gloriedagen waren ze nog wel te hakken, toen was PHM ook nog een mentaal beest ja; nu zijn het voor mij echt anti-helden in alles dat ze doen, net als Benneteau. En daar helpt hun choken natuurlijk ook wel heel erg aan mee.
Tsonga is fantastisch, buiten kijf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello