11-11-2010, 06:33 PM
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:O, dat wist ik niet. Hoezo dat ook?Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week!
Lekker belangrijk. Ik heb Waw ook. Als de winnaar maar van Roddick wint.
Favoriete speler! Presteert vaak goed als ik 'm heb. Ik wilde zoveel mogelijk kanshebbers op een SF plek in kwart 2 en 3. En die jongens hebben dan kans omdat ik in die fase de toppers wel zag sneuvelen.
Trouwens erg gunstig dat Llodra wint. Als Davy Berdych pakt wint ie morgen ook van Llodra. Gouden kans voor Roddick/Soderling en Davy om de finale te halen. Uiteraard praat ik hier wel voor m'n eigen team. :8:
Llodra zie ik als favoriet tegen Davy.
Davy houdt van ritme.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.