01-12-2010, 01:14 PM
gittermaster Wrote:Het ging om 12 punten die ze eisten, waarvan er 11 zijn ingewilligd. Alleen het logo niet, terwijl ik juist denk, had dat logo nou gewoon gedaan, want daar kunnen veel meer supporters zich mee identificeren.
Daarnaast vind ik het ook niet verkeerd om een overlegstructuur te hebben, waarbij je de supporters betrekt, maar wat terecht in het stuk staat is dat het om een machtspelletje gaat. Wie is er de baas.
Vind ik toch best bizar eerlijkgezegd. Inspraak? Prima! Maar het moet wel duidelijk zijn wie de uiteindelijke beslissing neemt.
Dat er supporters bij medewerkers van Ajax aanbellen om hun eisen in te willigen en dat anders hun kinderen in de fik gestoken worden is toch echt te bizar voor woorden, al vraag ik me ook weer af in hoeverre je dit voor waar aan moet nemen.
die dreigementen geloof ik meteen, ik kan me echter niet voorstellen dat ze het doen, het is pure intimidatie.
bij feyenoord wordt dat ook altijd gezegd: van de herik bedreigd? ik geloof er niks van, dat is allemaal maar zieligdoenerij. nou, ik geloof het wel. dit gebeurt steeds vaker, gewoon een enorm grote bek geven en met geweld dreigen. moet je eens kijken hoeveel mensen daarmee hun zin krijgen.
aan de andere kant kan het natuurlijk geen kwaad om wat ajakkeskinderen in de fik te steken. ze hoeven niet dood, maar als je intern al verminkt bent, waarom van buiten dan ook niet? :wink: