03-12-2010, 10:07 AM
waf Wrote:bij psvee komt hij ook niet snel aan spelen toe denk ik.
zou het nou echt beter voor hem geweest zijn om zo vroeg naar chelsea te gaan. hoe gek het ook is, ik hoop het eerlijk gezegd niet. maar het kan dat deze jongen uitzonderlijke kwaliteiten heeft die altijd boven waren komen drijven.
tss, gescharmeerd van psvee. ondankbare grafhond.
De 'liefde' is wederzijds.
Brands: 'PSV kan iemand met Bruma's kwaliteiten goed gebruiken'
Jeffrey Bruma wordt met open armen ontvangen bij PSV. De verdediger van Chelsea baalt van het gebrek aan speelminuten in Engeland en liet eerder deze week weten dat het misschien beter was om op huurbasis elders ervaring te gaan opdoen. PSV werd genoemd als mogelijk nieuwe club en de Eindhovenaren zien dat wel zitten.
De negentienjarige Bruma viel dit seizoen pas één keer in tijdens een competitiewedstrijd en speelde verder nog wat minuten in de Carling Cup en Champions League. "Jeffrey is welkom", zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met AD/Sportwereld. "Een basisplaats kunnen we niemand garanderen, maar iemand met zijn kwaliteiten kan PSV goed gebruiken."
Bruma heeft een voorkeur voor een verhuur aan een Engelse club, maar laat zich 'verrassen', zo zei hij tegen Voetbal International. "Voor een club in Duitsland of Nederland voel ik me niet te groot. Ikzelf ben erg gecharmeerd van PSV. Zij doen mee in de top van de Eredivisie en spelen Europees voetbal. Het lijkt me leuk daar te kunnen spelen."