06-12-2010, 12:21 PM
D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:nee, helemaal niet.
ohc jezus, weer zo'n mooi voetbal nerd. mooi voetbal interesseert me geen ene zier, bovendien is dat subjectief.
ik ben in het fantastische emirates geweest en daarvoor een keer op highbury, maar de voetbal wordt daar hetzelfde beleefd als in de aarsrena. oftewel bioscooppubliek. pak daarbij die ontzettende arrogante fransman aan het roer en mijn conclusie is onderbouwd.
spurs, daarentegen, is een geweldige club!
In de volksmond heette highbury niet voor niets library
Ben het volledig met je eens. Als ik op de bank naar een halve finale CL vanuit bv. Santiago Bernabeu kijk zit ik, afhankelijk van de wedstrijd, meestal wel te genieten van het voetbal. Maar uit voorzorg houd ik er wel een bakje bij want ik wordt er nogal misselijk van als ten napel weer begint te blaten over het fantastische real publiek en het uitzinnige stadion. Kots.
Overigens is mooi voetbal inderdaad ook heel subjectief. Als Heracles zich uit de naad werkt om een kwalitatief betere tegenstander op elk mogelijke manier te bestrijden en het publiek pikt dat op dan heb ik echt een fantastische voetbalavond.
Wat wil je hiermee zeggen? Genieten van een fantastische voetbalavond staat los van of het voetbal 'mooi' was, wat je er zelf ook van vindt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!