23-12-2010, 04:20 PM
Peter Wrote:Bumme Wrote:Adder Wrote:Ben niet echt een ajacied, maar wat mij betreft kunnen er niet genoeg PSV spelers geblesseerd zijn ( niet ernstig, gewoon een Maand of 2). En als Ajax daardoor kampioen wordt, prachtig!
Een club wordt nooit kampioen door blessures bij een ander team, een club wordt kampioen door meer punten (of doelpunten) te halen dan andere teams. Ik hoop nooit op blessures of schorsingen bij andere teams, als dit wel zo is kan dit in het voordeel van Ajax zijn maar is niet per definitie zo.
Hoe kan het in het nadeel van Ajax zijn dat Reis en Afellay wegvallen bij PSV? :-k
Bij Reis kan ik mij nog voorstellen dat je dit ziet als 'een voordeel' maar Affelay? PSV kiest er toch zelf voor om dit halfjaar nog te cashen en hem te verkopen? Als je met Affelay wel kampioen wordt en zonder niet moet je hem niet verkopen. Een PSV-fan kan aan het einde van het seizoen en wanneer ze niet kampioen zijn geworden niet zeggen: "Ja maar als Affelay was gebleven waren we kampioen geworden".
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]