06-01-2011, 04:57 PM
Nou, met 229 kom je een hoop challengers niet in hoor. En als je 2/3 van je punten uit futures hebt, vind ik je een futures-speler.
En het kan best zijn dat het uit de lucht gegrepen is, maar ik heb je eerder ergens zien zeggen dat jij ook een goed jaar voor hem voorzag. Dus waar deze twijfel opeens vandaan komt? Alleen door z'n gewicht? Dat is namelijk pas echt uit de lucht gegrepen. Hij is volgens mij altijd al mollig geweest en heeft vrij hard gewerkt in het off-season. En Lundgren heeft meerdere mensen net dat extra duwtje gegeven.
Ik verwacht ronde de top 10 voor hem dit jaar, zeker ook nu ie gescheiden is.
En het kan best zijn dat het uit de lucht gegrepen is, maar ik heb je eerder ergens zien zeggen dat jij ook een goed jaar voor hem voorzag. Dus waar deze twijfel opeens vandaan komt? Alleen door z'n gewicht? Dat is namelijk pas echt uit de lucht gegrepen. Hij is volgens mij altijd al mollig geweest en heeft vrij hard gewerkt in het off-season. En Lundgren heeft meerdere mensen net dat extra duwtje gegeven.
Ik verwacht ronde de top 10 voor hem dit jaar, zeker ook nu ie gescheiden is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello