15-01-2011, 12:14 PM
Goed van Rus en Schoorel.
Maandag komen Haase en de Bakker al in actie. Ze spelen beide de 1ste wedstrijd van de dag.( 1 uur 'snachts Nederlandse tijd)
Wellicht geen Bakker- Monfils.
Maandag komen Haase en de Bakker al in actie. Ze spelen beide de 1ste wedstrijd van de dag.( 1 uur 'snachts Nederlandse tijd)
Wellicht geen Bakker- Monfils.
Quote:Monfils raakt geblesseerd Van onze Telesportredactie
MELBOURNE - Het is nog maar de vraag of Thiemo de Bakker het in de eerste ronde van de Australian Open moet opnemen tegen Gael Monfils. De Fransman, als twaalfde geplaatst in Melbourne, raakte tijdens een demonstratietoernooi geblesseerd aan zijn rug.
Foto: AFP Monfils speelde de finale van Kooyong Classic, een exhibitietoernooi in voorbereiding op de Australian Open, tegen Lleyton Hewitt. De thuisspeler had de eerste set met 7-5 gewonnen, maar stond in het tweede bedrijf achter toen Monfils zich blesseerde aan zijn rug. Uiteindelijk won Hewitt dan ook de wedstrijd met 7-5 6-3.
Monfils zal nu behandeld worden aan zijn rug. "Ik hoop niet dat het ernstig is", liet de atletische Fransman weten. "Dat moet ik nu van mijn fysiotherapeut horen. Ik speelde in de tweede set met minder overtuiging, omdat mijn rug opspeelde. Maar ik heb nog een dag om fit te worden, dus daar zal ik alles aan doen."